Elastike za učinkovito vadbo doma

Elastike za učinkovito vadbo doma

Pri iskanju odličnega in poceni pripomočka za vadbo doma imamo po navadi veliko dela. Tokrat pa je rešitev sila preprosta. Elastike za trening so to kar potrebujete in so veliko bolj učinkovite, kot si najverjetneje predstavljate. Za shranjevanje ne potrebujete veliko prostora, kot pri velikih napravah, povrhu vsega pa so še poceni. V primerjavi z vajami z utežmi so celo boljše, saj omogočajo upor v obe smeri. Z raznolikimi vajami lahko samo z eno elastiko okrepimo celo telo. Enostavno jo lahko pospravite v torbico in jo odnesete s seboj v službo, na potovanje ali na sprehod oziroma tek in tako med pavzo naredite še nekaj hitrih vaj za moč.
Obstaja prava poplava različnih elastik za vadbo. Bistvena razlika je v težavnosti oziroma namembnosti, razlikujejo pa se tudi po obliki, dolžini, širini in barvi. Slednja tudi določa težavnost elastike vendar niso barve pri različnih proizvajalcih enotne, pri nekateremu bo lahko rdeča predstavljala težko težavnost drugje pa bo za težko elastika sive barve. Po domače povedano, med elastikami ki jih boste imeli vi doma lahko že po barvi vidite za katero težavnost gre. Preden se odločite za nakup razmislite, katera elastika za vadbo je tista, ki jo dejansko potrebujete in se odločite za najbolj primerno.

Na kratko bomo predstavili 4 tipe elastik za telovadbo:

Fitnes elastike oziroma pull up elastike

resistance band

Ta tip elastik je najbolj primeren za vadbo z lastno težo. Na veliko se jih uporablja pri vadbi na prostem, recimo v parkih. Veliko olajša vaje pri vzgibih (dvig na drogu) saj nam pomaga razbremeniti lastno težo če jo navijete okoli droga in vanjo zataknete kolena ali stopala .
fitnes elastika
Pri sklecah razbremeni uporabnikovo težo če jo uporabite tako, da ali jo napeljete čez prsni koš. To pripomore k zmanjšani teži uporabnika in s tem olajša vajo, če bi si sklece radi otežili si elastiko namestite preko hrbta in jo zadržite na željeni dolžini v rokah, tako boste dobili dodaten upor in sklece naredili še bolj zahtevne. 
    pushup asisted 
Trakovi so najpogosteje uporabljen pripomoček za vadbo, ki se uporablja za krepitev zadnjičnih mišic, stegenskih mišic ter mišic trebuha, rok, hrbta in prsi. Po najlažji težavnosti radi posežejo starejši ali osebe, ki jih potrebujejo kot pripomoček pri rehabilitaciji. Srednjo težavnost po navadi izberejo ženske, težjo in težko težavnost pa pogosto kupujejo moški ali ženske, ki so že v formi. Elastičnemu traku z navijanjem okoli dlani prilagodite dolžino in s tem tudi intenzivnost vadbe. Krajši kot je trak, večjo moč potrebujete za izvajanje iste vaje. Z vozlom v zanko ga enostavno spremenimo in ga uporabite še za več vaj.
vaje z elastiko

Elastične zanke

Pogosto jih uporabljajo za crossfit, pilates, jogo, fitnes za trening nogometa. Prav tako se uporabljajo pri fizioterapiji, ko gre za specifično rehabilitacijo. Zanke se dobijo v različnih težavnostih tako kot trakovi, uporabljajo pa se za krepitev rok in nog.
vaje z elastično zanko

Raztezniki

V kategorijo raztezniki smo na naši strani uvrstili raznovrstne elastike z ročaji.  Preden se odločite za nakup razteznika, je potrebno ugotoviti, kakšne vaje bi želeli izvajati oz. kateri sklop mišic bi radi okrepili, saj ima vsaka oblika elastičnega razteznika svoj namen in s tem drugačen način vadbe.


vaje z raztezniki

Več primerov vaj za posamezen tip elastike pa si oglejte tu: Vaje za krepitev celega telesa z elasiko.docx


S klikom na »Dovoli«, se strinjate s shranjevanjem piškotkov na vaši napravi, ki vam omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo v spletni trgovini. Piškotke uporabljamo tudi za spremljanje analitike in za marketinške aktivnosti. (Nastavitve piškotkov)
Dovoli