Enostavni nasveti za začetek aktivnega življenja

Enostavni nasveti za začetek aktivnega življenja

Začeti zdravo in aktivno življenje je najtežji korak. Predstavljamo si, da je to nekaj težkega in napornega, pa temu ni nujno tako. Najtežji je seveda začetek, kjer se vse začne.

Ni nujno, da je vsak začetek težak. Dovolj je, da na dan nekaj minut posvetimo gibanju in kasneje postopoma podaljšujemo dolžino in dodajamo vaje. Iz tega vidika so preproste vaje za začetnike najboljše, saj vas postopoma pripravijo na aktivno življenje - sploh če že dolgo časa niste naredili ničesar za svoje telo. V tem primeru je dobro začeti počasi, da se telo privadi. 

Ob tem je potrebno poudariti, da zaradi teh aktivnosti ne smete povečati vnosa hrane, saj v nasprotnem primeru ne bodo učinkovale. Take vaje so osnova za vaše nadaljnje treninge, saj boste z njimi osvojili navade in boste pri kakšnem naprednejšem programu vztrajali dlje. Hkrati pa bo tudi tehtnica pokazala kak kilogram manj.

Za začetek si zastavite cilj, da boste počeli nekaj, karkoli. Naj bodo to 3 aktivnosti na teden in postopoma zvišujte, glede na vaše počutje. Kaj boste izbrali je odvisno od vas, mi pa vam dajemo nekaj predlogov.

Hoja

To že poznate in vam ni težko. Poskusite s kakšnim 30-minutnim sprehodom, ki ga boste lahko uvrstili med aktivnosti. Za popestritev poskusite prvih 5 minut zmerne, nato 20 minut hitre in nato zopet 5 minut počasne hoje.

Tek

Tek lahko združite s hojo. Poskusite 3 minut hoje, minuto teka. Čas posamezne aktivnosti prilagajajte svojim zmožnostim.

Kolo

Zagotovo imate doma kolo, s katerim ste se pred časom vozili v trgovino ali pa kar tako naokoli. Privlecite ga na plan, obrišite prah z njega, napolnite pnevmatike in že ste pripravljeni. Podobno kot pri hoji, si zastavite cilj da boste neprekinjeno kolesarili vsaj 30 minut.

Plavanje

Vzame malce več časa, kljub temu pa blagodejno vpliva na telo. Vzemite kopalke in brisačo, ter se odpravite v vaše najbližje kopališče. Ker je plavanje zahtevnejše, za začetek preplavajte eno dolžino bazena, počivajte in nato ponovite.

Ples

Pri plesu delujejo vse mišice. Privoščite si glasbeni večer, nastavite si vašo priljubljeno glasbo in plešite. Začnite s 30 minut, ki jih poljubno skrajšate ali podaljšate, glede na vašo utrujenost ali zmožnost.

Pri vsem tem je pomembno to, da se zavedate da so te aktivnosti namenjene temu, da se začnete gibati, da vzpostavite rutino in da se vam povrne samozavest.