VAJE S STEP PRUČKO

VAJE S STEP PRUČKO

Zdrav način življenja in športna aktivnost splošno znano izboljšujeta kvaliteto življenja. Ne samo da si tako oblikujemo željeno postavo, vendar z redno aktivnostjo in pravilno prehrano poskrbimo tudi za krepitev imunskega sistema, boljše počutje, kvaliteto spanca itd.

Pogosto je slišati, da je za opravljanje športnih treningov potreben denar, vendar mnogi pozabijo, da lahko kakovosten trening oddelate tudi doma ali v naravi. V tem blogu smo vam pripravili nekaj vaj s step pručko, ki jih lahko izvajate kjerkoli in kadarkoli. Step pručke so namreč aerobičen pripomoček, ki poskrbijo za intezivno in učinkovito vadbo za mišice zgornjega in spodnjega dela telesa. Poskrbeli pa boste prav tako za izboljšanje koordinacije in vitalnosti telesa. Vse kar potrebujete za vadbo s step pručko je vaš čas in nekaj motivacije.

VAJA 1: KLASIČEN KORAK

Postavite se pred step pručko in nato z eno nogo stopite na njo in nato še z drugo. Zatem hitro sestopite s step pručke. Vajo ponavljate v zadanem časovnem intervalu. S to vajo boste poskrbeli za toniranje zadnjične stegnenice in stegna. Za dodatno težavnost lahko poskusite izvesti korak na različnih višinah.

pručka 1

VAJA 2: SKLECA S PRUČKO

Če ste naveličani klasičnih sklec lahko poskusite izvedbo sklece s pomočjo pručke. Pripravite se v položaj za skleco in nato eno roko postavite na vrh step pručke medtem ko je druga roka še vedno na tleh. Pričnete z izvajanjem sklec. Takšna vaja je idealna za poudarek triceps mišic.

pručka 2

VAJA 3: POČEP PREKO PRUČKE

Za izboljšanje ravnotežja in trening notranjega ter zunanjega stegna je naslednja vaja nalašč za vas. Z eno nogo stojte na pručki in z drugo na tleh, kolena pa naj bodo pri tem rahlo pokrčena. Nato z nogo, ki je na tleh stopite na pručko in z nogo, ki je že bila predtem na pručki na drugo stran le te, tako da ste v enakem položaju kot na začetku vaje. Vajo tako ponavljate v zadanem časovnem intervalu.

pručka3

VAJA 4: STRANSKI KORAK IN BRCA

Pri tej vaji se postavite vzporedno s pručko in se nato nanjo povzpnite z eno nogo, medtem ko z drugo nogo visoko brcnete naravnost. Za večjo intezivnost lahko imate v roki tudi utež. Ta vaja bo pripomogla k izboljšanju vašega ravnotežja.

pručka 4

VAJA 5: SKOK NA PRUČKO

Postavite se pred pručko in imejte rahlo pokrčena kolena. Nato iz tega položaja skočite na pručko tako, da boste ponovno v prvotni poziciji. Na enak način skočite s pručke in vajo ponovite.

pručka 5

VAJA 6: MOUNTAIN CLIMBERS

Dvignjena podlaga pručke naredi trening z vajo mountain climbers zanimivejši. Pri tej vaji krepimo spodnji del telesa in trebušne mišice. Roke položite na rob step pručke tako da ste v položaju za skleco. Nato eno nogo pokrčite in se povrnite nazaj v položaj za skleco. Vajo ponovite že z drugo nogo. Za večjo intezivnost poskusite s hitrejšo menjavo nog pri izvajanju vaje.

pručka 7

VAJA 7: STRANSKI KORAK S STRANSKIM DVIGOM
Ta vaja je precej podobna vaji 4, le da se pri tej vaji osredočate na notranje mišice stegna. Postavite se vzporedno s pručko, nanjo stopite z eno nogo in nato istočasno dvignite drugo nogo na stran. Vajo ponovite in pri tem zamenjate nogo, ki stopi na pručko in nogo, ki jo dvignite vstran.

pručka 8

VAJA 8: KLASIČNI KORAK Z OBREMENITVIJO

Vajo izpeljete podobno, kot ste izvedli prvo vajo, le da boste pri tej vaji utrdili tudi mišice rok. Če nimate doma uteži, lahko uporabite dve plastenki napolnjeni s peskom ali vodo. Postavite se pred step pručko in nato z eno nogo stopite na njo ter nato še z drugo, pri tem pa imejte komolce pokrčene tako, da bodo uteži v višini vaše glave. Zatem hitro sestopite s step pručke. Vajo ponovite.

g removebg preview

VAJA 9: PLANK Z IZTEGNJENIMI ROKAMI

Plank z iztegnjenimi rokami na step pručki je idealna vaja za trening trebušnih mišic in moči, saj je potrebno zadržati težo lastnega telesa. Obe roki postavite na rob step pručke, kot bi bili v položaju za skleco. Nato ohranjate ta položaj v zadanem časovnem intervalu. Ta vaja bo pripomogla tudi k izboljšanju telesne drže in koristila ramenom in rokam.

klčkk

VAJA 10: SKOK

Ta vaja bo pripomogla k pridobivanju moči, kurjenju maščob in izboljšala koordinacijo celotnega telesa. Postavite se na stran pručke in nato sonožno skočite na njo (po skoku na pručko lahko opravite zraven še kakšno drugo vajo) in nato prav tako sonožno z nje. Vajo ponovite.

Izdelek brez naslova
Ne pozabite, da že 30 minut redne telesne vadbe dnevno pripomore k boljšemu počutju in zdravemu telesu. Želimo vam zabaven in intenziven trening z novimi vajami s step pručko.


Upamo, da vam je bil ta članek všeč in da vam je podal kakšno novo idejo za vadbo s step pručko. Ter vas vabimo, da si na naši spletni strani ogledate ponudbo  izdelkov za vadbo s step pručko.
S klikom na »Dovoli«, se strinjate s shranjevanjem piškotkov na vaši napravi, ki vam omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo v spletni trgovini. Piškotke uporabljamo tudi za spremljanje analitike in za marketinške aktivnosti. (Nastavitve piškotkov)
Dovoli