VAJE Z ELASTIČNO ZANKO ZA ČVRSTO ZADNJICO

VAJE Z ELASTIČNO ZANKO ZA ČVRSTO ZADNJICO

Le kdo še ni slišala za tako popularne ELASTIČNE ZANKE ali kot jim pravijo oboževalke - BOOTY ELASTIKE, ki z učinkovitimi vadbami oblikujejo zadnjico, boke, stegna in aktivirajo mišice medeničnega dna. Zaradi svoje majhne teže in dimenzije je enostavna za transport in zaradi tega odlična vadbena oprema za fitnes, kot tudi za domačo uporabo. Ne glede na to, ali ste začetnik ali profesionalni trener fitnesa, je elastika enostavna za uporabo.

Takšne zanke so sicer na trgu že kar nekaj časa le, da so booty elastične zanke nadomestek gumijastim in so bolj trpežne in učinkovitejše pri izvajanju vaj. Narejene so iz kombinacije bombaža in lateksa, ki za razliko od gumijastih nudijo večji upor pri izvajanju vaj.

booty elastične zanke, set zank

Pri izbiri nakupa elastike se lahko odločite po tem, kakšne rezultate želite doseči. Vadba bo sicer z bombažno elastično zanko težja, predvsem za začetnike, toda vadbo lahko vedno prilagodite dokler ne bodo vaše mišice dovolj močne, da boste lahko naredili vaje pravilno v celoti. 

Gumijasta elastika je idealen pripomoček za tiste, ki okrevajo po poškodbah zdravljenja težav z mišično koordinacijo in rehabilitacijo. Primerna je tudi za fitnes začetnike, ki za seboj še nimajo dovolj vadbe in imajo mehke ter ohlapne mišice. Kot začetnik lahko izberete gumijasto elastiko in, ko bo vadba za vas prelahka, jo nadomestite z bombažno. Aja, pa ne samo to…izbirate lahko elastike tudi po težavnosti. Če pa niste sigurni kakšno težavnost potrebujete, lahko naročite kar KOMPLET ELASTIK.

merco set gumjastih elastičnih zank


SEDAJ, KO VESTE NEKAJ NAPOTKOV ZA LAŽJI NAKUP ELASTIČNE ZANKE, PA VAS SPODAJ ČAKA ŠE NEKAJ OSNOVNIH VAJ ZA PRIČETEK. SICER, NE GLEDE NA TO ZA KATERO ZANKO STE SE ODLOČILI, BODO REZULTATI PRI REDNI UPORABI VIDNI.

VAJE Z ELASTIČNO ZANKO

POČEP

  • Elastično zanko postavite nad kolena, kot prikazuje spodnja slika.
  • Noge postavite malo širše od bokov in noge postavite rahlo navzven ter počepnite.
  • Pri vaji podite pozorni na kolena, saj vam bo upor elastike poskušal kolena povleče navznoter. Poskušajte držati kolena ves čas narazen.
  • Držite položaj nekaj sekund, nato se vzravnajte in ponovite vajo 20–krat.

VAJA Z ELASTIČNO ZANKO  POČEP

BRCA NAZAJ

Pri tej vaji vam je lahko v pomoč zid ali stena na katero se lahko oprete.
  • Elastiko ponovno postavimo malo nad kolena in rahlo pokrčimo kolena.
  • Ena noga nam je v oporo, z drugo pa s pomočjo aktiviranja mišice, z nogo brcnemo nazaj. Noga pri tem ni nikoli ravno iztegnjena!
  • Vajo ponovimo z obema nogama 10-krat.

VAJA Z ENASTIČNO ZANKO   BRCA NAZAJ

BRCA NAZAJ V POLOŽAJU MAČKE

  • Postavimo se v začetni položaj, kot prikazuje slika.
  • Ramena so navpično pod rameni, kolena so postavljena v širini bokov.
  • Trak je nameščen okoli nog.
  • Nasprotno nogo dvignemo visoko v zrak, druga nam je v oporo. Pazimo, da smo pokrčeni v kolenu, ko izvajamo vajo.
  • Vajo ponovimo 10-krat z vsako nogo.
vaja z elastično zanko   brca nazaj v položaju mač

MOST

  • Elastiko ponovno namestimo malo nad kolena.
  • Uležemo se na tla.
  • Dlani so obrnjene na blazino, pokrčimo noge in poravnamo stopala v širini bokov.
  • Noge poskušamo držiti narazen kolikor moremo ter se počasi dvigujemo v položaj mosta. Pri tem se z medenico dvigujemo v most in spuščamo s prsnim košem navzdol, medenica pri tem zadnja pride na tla.
  • Vajo ponovimo 20-krat.

VAJA Z ELASTIČNO ZANKO  most

VAJA KRIŽ KRAŽ

  • Trak položite okoli nog in ležite s hrbtom na tla.
  • Roke postavimo za glavo, komolci so razprti.
  • Stegnite eno nogo pod kotom 45°, drugo koleno naj bo pokrčeno.
  • Prsni koš potisnite notri in dvignite zgornji del telesa.
  • Nasprotni komolec približajte kolenu in zadržite ta položaj.
  • Sedaj zamenjajte strani za 20 ponovitev.

VAJA Z ELASTIČNO ZANKO  KRIŽ KRAŽ

ODMIK NOGE NAVZGOR

  • Elastika je nameščena pod koleni ali malo nad koleni. Odvisno katere mišice želite natrenirati.
  • Ležite na bok, roki naj vam bosta v oporo.
  • Eno nogo dvignite naravnost v zrak in zadržite položaj nekaj sekund. 
  • Vajo ponovite z obema nogama 20-krat.

VAJA Z ELASTIČNO ZANKO ODMIK NOGE NAVZGOR






S klikom na »Dovoli«, se strinjate s shranjevanjem piškotkov na vaši napravi, ki vam omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo v spletni trgovini. Piškotke uporabljamo tudi za spremljanje analitike in za marketinške aktivnosti. (Nastavitve piškotkov)
Dovoli