HITRA DOBAVA IZDELKOV, KI NISO NA ZALOGI.  V VEČINI PRIMEROV 4-10 DNI


štartni bloki, pripomočki in štartne številke



Pred tekom se čim bolj raztegnite in ogrejte saj je to ključnega pomena in pomagalo bo preprečiti dolgotrajne poškodbe. Šprinterji se večkrat poškodujejo v primerjavi z tekači na daljavo, saj so eksplozivni. Določene poškodbe, ki jih dobite pri teku potrebujejo eno leto, da se pozdravijo. 

Štartni blok velja za najpomembnejše orodje v sprinterskih kategorijah. Mnogi začetniki so zaskrbljeni zaradi uporabe bloka, saj je to rekvizit, ki ne dopušča veliko prostora za napake.Ko ga osvojite bo pomagal pri razvoju hitrosti. Krajša kot je je proga, bolj je pomemben za sam štart.

Montaža Štartnega Bloka
Sprednji del bloka naj bo postavljen približno meter za štartno črto. Ko nastavite ustrezno razdaljo, bo začetek vsakega teka enak. Tekmovalec mora nato pravilno postaviti močno nogo proti vodilni nogi.

Močna Noga
Je noga, ki je postavljena bližje štartni črti in z katero se poženete naprej. Če ste v dilemi kako določiti svojo močno nogo je enostaven način za določitev, da stopite za športnika in ga preprosto potisnete naprej. Noga na katero se ujame, je močna noga.

Vodilna noga
Je zadnja noga, ki je bolj oddaljena od štartne črte. Ko nogo zanihate naprej bi moral stopiti približno 60 cm preko štartne črte.

Pozicijo pedalk boste morali prilagoditi svojim potrebam, najpomembnejše je udobje. Ko ugotovite kaj vam ustreza, je pomembno, da pozicije ne spreminjate, saj mora za vas postati »rutina«.

Vzpostavite Rutino
Če vzpostavite rutino se popolnoma osredotočite na dogajanje in si v podzavesti dopovete, da je zdaj čas za odličnost. Ko se postavite štartni blok, mora biti močna noga na približno 90 stopinj, vodilna noga pa približno 130 stopinj. Palci in kazalci rok so edini prsti, ki se dotikajo proge. Roke naj so na širini ramen.  Ramena morajo biti vzporedna s štartno črto. Ko se zasliši štartna pištola, vodilno nogo in roko na isti strani telesa potisnete naprej in ne navzgor. Upoštevajte cca 60cm preko linije, ki jo mora doseči noga. Če se tega držite v praksi, to postane rutina. Tek se mora začeti pod kotom in postopoma postajati pokončen. Ne smete dovoliti, da štartate nagnjeni preveč naprej ali predaleč nazaj.

Reakcijski Čas
Pok pištole lahko vadite v skupini po dva, eden tleskne dve deski skupaj in drugi štarta. 
S klikom na »Dovoli«, se strinjate s shranjevanjem piškotkov na vaši napravi, ki vam omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo v spletni trgovini. Piškotke uporabljamo tudi za spremljanje analitike in za marketinške aktivnosti. (Nastavitve piškotkov)
Dovoli